Reuring zorgt voor glimlach ondernemers

Dieka van de Kruusweg was gisteravond het decor van Ondernemerscafé Reuring. De avond ging over hoe je je klant kunt verrassen met gastvrijheid vanuit diverse invalshoeken. Als verrassing voor de 60 aanwezigen in de zaal had HofMarketing Milo Berlijn gevraagd de avond af te sluiten. Met scherpe humor zorgde hij bij de aanwezigen voor tranen van het lachen. Milo Berlijn hield ze een spiegel voor en liet zien dat wanneer men elkaar positiever benaderd er een wisselingwerking ontstaat waarin begrip, gunnen en saamhorigheid leidend zijn. Daarmee greep hij onder andere terug op elementen uit het panelgesprek en de introductie van Alco van Berkel over gastvrijheid.

Van Berkel gaf aan het begin van de avond zijn visie op gastvrijheid en hoe dat vanuit Van Berkel Hospitality wordt vormgegeven bij de Oranjerie in Ruurlo, de Zwaan en Carelshaven in Delden. Met die introductie in het achterhoofd ging de zaal met het panel in gesprek aan de hand van een aantal stellingen en vragen. Panelleden Patricia Veldhuis van Jumbo Leussink, Arthur Smit van Fysiotherapie Smit en Egbert Jaap Mooiweer van Stichting Twickel hadden elk een andere invalshoek die mooi aansloot op de diversiteit in de zaal.

Renée Kleywegt van HofMarketing had de rol van dagvoorzitter en kijkt meer dan tevreden terug op het ondernemerscafé: “Dit was precies waar we op hoopten. Dieka was ook de perfecte locatie hiervoor en we zijn Rik Jan Pieffers dankbaar voor zijn gastvrijheid. We kunnen zoveel van elkaar leren en dat zag je ook tijdens het panelgesprek. Ik ben erg blij dat we de deelnemers konden verrassen met Milo en dat dat zelfs boven verwachting uitpakte. Dat merkte je ook tijdens de netwerkborrel: er waren volop geanimeerde gesprekken en leven in de zaal. De mensen die ik sprak gingen allemaal met een glimlach naar huis.”