Edwin en Salena zijn zaterdagmiddag door bewoners van de Speltstraat uitgezwaaid naar hun nieuwe woning aan de Oldenhof. Daar wachtte hen een hartelijk welkom van hun nieuwe buurtgenoten. Met de gezamenlijke begeleiding vanuit de oude buurt en de ontvangst in de nieuwe buurt verliep de verhuizing in een gemoedelijke sfeer.
Warme ontvangst voor Edwin en Salena aan de Oldenhof
Geplaatst door Redactie5 Op In Klepperderk | Reacties uitgeschakeld


